vrijdag 24 februari 2012

Mijn leven

Eindelijk is het dan zover na een jaar ..een eigen blog van by Goodies. En hier zit ik dan met een kop koffie in mijn hand te mijmeren over wat er de afgelopen periode allemaal is gebeurd. De grote veranderingen waar ik in terecht ben gekomen zijn voor een ander wellicht een tien jaren project. Toch heb ik altijd wel het gevoel gehad dat ik daarin kon kiezen, de racebaan van het leven die mij ten deel is gevallen is er uiteraard een waar je in en uit kunt stappen en ondanks soms zware emotionele tijden bleef ik altijd ergens nog dat stuur vast houden.

Ik heb twee heerlijke kinderen, Jools en Juun van 1 en 3 jaar oud. Dat is opzich al druk...

Ik ben coach en (mede)eigenaar van by Goodies fashion and interior, inmiddels al weer een jaar en dan is er natuurlijk onze nieuwste project ‘styled by Goodies’ voor fashion and interior, advies voor (re)styling van persoon en interieur.

En dat zijn de Goodies !!!

Ik vind dat ik het leukste doe wat er is. Alle collecties koop ik zelf in en manage de winkel samen met mijn liefde Oscar. We zijn bezig by Goodies in de markt te positioneren met; een doordacht marketing plan, uitbreiding van ons eigen modemerk 'by Goodies LABEL' en we zijn nog niet klaar.

De ideeën bruisen volop en voor de komende jaren liggen de plannen klaar voor nog meer leuks voor de winkel en andere activiteiten.

Ik ben inmiddels 38 jaren jong, en ondanks een lichaam dat niet altijd doet wat ik wil, geniet ik van het leven en neem de dingen inmiddels gewoon zoals ze komen.

En als je dat werkelijk gaat doen dan gebeurt er natuurlijk ook in je privé-leven weer van alles, althans bij mij. En dat is mooi, want dat houdt je alive en kicking.

PFFF... wat een leven.

We zochten al en tijd naar het juiste idee voor een fantastische nieuwe website. Het is best wel een werkje om de juiste concept te vinden dat kan vertalen en laat zien wat je wilt en waar by Goodies voor staat. Nu is ook dat gelukt. Ik ben er in ieder geval heel blij mee en vandaar ook een heus eigen weblog. Van tijd tot tijd wil ik je graag een kijkje laten nemen in het leven van mij als ondernemer. Maar misschien ook wel als vrouw, soms heel sterk en soms ook heel kwetsbaar. Want als er iets is wat ik geleerd heb, en nog steeds elke dag ontdek is het wel ; "Dat ik ben zoals ik ben, gewoon gewoon en dat is goed genoeg"

Ook dat is een ontdekkingsreis en zeker als ik dat nu ga delen met jou.

Maar eerst de winkel opnieuw stylen, vinden we wel weer nodig voor het nieuwe seizoen, alle muren weer lekker een ander kleurtje en een nieuwe inrichting ..En dat is super leuk ! Alles komt altijd tegelijk. Zo is ook de webwinkel in de maak. Dat is natuurlijk ook weer een hele onderneming maar samen gaan we het wel redden. Het is in elkaar schuiven van twee verschillende werelden, door twee ondernemers met een pragmatische instelling, goed gefocused, positief ingesteld  duss ach... dat moet lukken.

Daarna heerlijk op inkoop. De lente 2012 komt eraan en ik mag er weer aan ruiken, naar kijken en onze centen investeren om ook dit jaar weer een heerlijke collectie neer te zetten waar je blij van wordt en wat je graag wilt kopen. Want dat hoop ik natuurlijk, dat je weer rollend van enthousiasme de deur uit dweilt.

Maar allereerst gaan we heerlijk aan het schilderen. Het voorjaar komt eraan en alles moet weer fris. Ik duik zo in mijn kast, daar hangt vast nog wel een lekker klus outfitje in. Want ja, ik moet er toch wel weer een beetje geinig uitzien. Net zoals jij, toch?

Ik wens je een heerlijke voorjaar en neem je graag mee in het wel en wee van by Goodies!

Alle Liefs,

Tamara xx